6 τρόποι να βελτιώσεις την εμφάνιση σου χωρίς να ξοδέψεις ούτε ένα ευρώ!

Google+ Pinterest LinkedIn Tumblr +

Διακοπές στις Μπαχάμες, μια πλαστική επέμβαση, ένα bespoke κοστούμι και οκτώ εβδομάδες με έναν personal trainer, σίγουρα μπορούν να αλλάξουν δραματικά την εμφάνιση σου μέσα σε σύντομο χρονικό διάστημα, ωστόσο δεν είναι τόσο εύκολο όσο ακούγεται και σίγουρα χρειάζεται να έχεις μεγάλο υπόλοιπο στον τραπεζικό σου λογαριασμό.

Αν ωστόσο θέλεις να βελτιώσεις την εμφάνιση σου μέσα σε λίγες ημέρες, χωρίς να “αναστενάξει” η πιστωτική σου κάρτα, υπάρχουν μερικά πράγματα που μπορείς να αλλάξεις στον τρόπο ζωής σου, τα οποία θα σε κάνουν να αισθάνεσαι άλλος άνθρωπος.

Στάση του σώματος

Ίσιωσε το κορμί σου. Οι καθηγητές σου στο λύκειο ή η μαμά σου, είχαν κάποιο λόγο που σου έλεγαν συνεχώς να μην καμπουριάζεις. Η σωστή στάση του σώματος έχει σημαντικά οφέλη για την υγεία, από την αύξηση της ενέργειας έως την αποφυγή της κύφωσης (καμπούρας), που συχνά συνοδεύεται από χρόνιο πόνο στην πλάτη. Επίσης, θα σε κάνει να φαίνεσαι πιο αδύνατος και να εμπνέεις μεγαλύτερη αυτοπεποίθηση. Όρθωσε το στήθος σου, κράτησε το κεφάλι ψηλά και τους ώμους πίσω, και οι άνθρωποι γύρω σου θα σε δουν με άλλο μάτι.

Προσπάθησε να πίνεις περισσότερο νερό

Το σώμα μας χάνει καθημερινά υγρά, όχι μόνο με τη διούρηση, αλλά με τον ιδρώτα, την ομιλία, ακόμη και με την αναπνοή. Η αφυδάτωση οδηγεί σε ξηρότητα του δέρματος, αδυναμία συγκέντρωσης και γενική κόπωση. Αυτό που πρέπει να κάνεις είναι να βάλεις το νερό στην καθημερινότητα σου, πίνοντας τουλάχιστον 2 λίτρα την ημέρα, για να διατηρήσεις την λειτουργικότητα του σώματος σου σε καλά επίπεδα. Αξίζει να σημειωθεί ότι το νερό βοηθά στο να χάσεις βάρος, κάνει καλό στην καρδιά, καθαρίζει τον οργανισμό, βοηθά στα προβλήματα χώνεψης, θεραπεύει τους πονοκεφάλους, είναι πηγή ενέργειας και απομακρύνει τον κίνδυνο διαφόρων τύπων καρκίνου.

Να αποφεύγεις το ζεστό νερό

Το μπάνιο με καυτό νερό, όσο δελεαστικό και αν είναι, καλό είναι να το αποφεύγεις. Το ζεστό νερό μπορεί να προκαλέσει αυξημένη ερυθρότητα στο πρόσωπό σου, να επιδεινώσει την εμφάνιση κιρσών και βεβαίως να αφυδατώσει σοβαρά το δέρμα σου. Προτίμησε να κάνεις ντους με χλιαρό νερό και να ρίχνεις κρύο νερό στο πρόσωπο σου αφού έχεις τελειώσει. Σύντομα θα δεις μεγαλύτερη βελτίωση στην επιδερμίδα σου.

Απέφυγε τα γλυκά

Η έναρξη ή η λήξη της ημέρας με ζάχαρη, οδηγεί σε αφυδατωμένο δέρμα, “σπασμένη” επιδερμίδα και εξάντληση ενέργειας. Τα σάκχαρα οδηγούν σε πληθώρα προβλημάτων υγείας εάν καταναλώνονται χωρίς μέτρο. Έτσι περιόρισε την πρόσληψη απλών υδατανθράκων όπως το λευκό ψωμί και προτίμησε φυσικά σάκχαρα που περιλαμβάνουν τη φρουκτόζη και τη γλυκόζη, και σου κάνουν καλό. Αυτά βρίσκονται στα φρούτα, τα λαχανικά και τα γαλακτοκομικά προϊόντα και σου προσφέρουν τις υγιεινές ίνες, τις βιταμίνες και τα αντιοξειδωτικά που χρειάζεται ο οργανισμός σου. Σε λίγο καιρό θα δείχνεις καλύτερα, θα αισθάνεσαι πιο υγιής και θα έχεις περισσότερη ενέργεια.

Γυμνάσου

Η τακτική άσκηση προσφέρει μια τεράστια λίστα από οφέλη στον οργανισμό. Η άντληση του αίματος μεταφέρει περισσότερο οξυγόνο και θρεπτικά συστατικά στο δέρμα μας και οδηγεί στην απομάκρυνση όλων των αποβλήτων. Η απελευθέρωση ενδορφίνης από την άσκηση μειώνει επίσης τα επίπεδα άγχους και σε γενικές γραμμές μας κάνει πιο ευτυχισμένους, βελτιώνοντας τη διάθεσή μας και φυσικά την εμφάνισή μας. Έτσι πρέπει να κάνεις την γυμναστική, αναπόσπαστο κομμάτι της ζωής σου!

Κοιμήσου

Εύκολο να το λέμε παρά να το κάνουμε, αλλά προσπάθησε να κοιμάσαι 7-9 ώρες ημερησίως. Η στέρηση ύπνου προσδίδει άγχος στο σώμα και προκαλεί προβλήματα στο δέρμα σου. Η επίτευξη της ανάπαυσης ενεργοποιεί τον μηχανισμό επισκευής του δέρματός σου, ενώ παράλληλα σταματά τον σχηματισμό των σακούλων και των μαύρων κύκλων κάτω από τα μάτια σου.


Διαβάστε επίσης: 9 tips που θα σας βοηθήσουν να μείνετε για πάντα νέοι

Share.

Comments are closed.