Ο Καρλ Λάγκερφελντ «επέστρεψε» στο Αμβούργο

Google+ Pinterest LinkedIn Tumblr +
Ο Καρλ Λάγκερφελντ έφυγε από τη γενέτειρά του, το Αμβούργο της Γερμανίας όταν ήταν 17 ετών, παρότι η ηλικία του ήταν πάντα θέμα συζήτησης.

Τώρα επέστρεψε στις ρίζες του για το Metiers d’Art show 2018 του οίκου Chanel και μάλιστα επέλεξε να το παρουσιάσει σε ένα επιβλητικό κτίριο, το Μέγαρο της Φιλαρμονικής του Έλβα.

Το κτίριο, σχεδιασμένο από το αρχιτεκτονικό δίδυμο Herzog & de Meuron, είναι ένα από τα μεγαλύτερα οικοδομήματα της γερμανικής πόλης.

Τα τελευταία 16 χρόνια ο γαλλικός οίκος μόδας διοργανώνει μία ετήσια επίδειξη Metiers d’Art, για το τι έρχεται στην pre-fall συλλογή και την παρουσιάζει κάθε φορά σε άλλη πόλη.

Στο φετινό Metiers d’Art, που έγινε χθες το βράδυ, η Κάια Γκέρμπερ βάδισε για δεύτερη φορά σε σόου του Chanel. Οι Γκρέις Ελίζαμπεθ, Σου Τζου Παρκ, Άνα Έβερς πήραν επίσης μέρος στην επίδειξη.

Στην πρώτη σειρά βρίσκονταν φίλες και μούσες του Γερμανού σχεδιαστή μόδας. Ανάμεσα τους οι Κρίστεν Στιούαρτ, Λίλι Ρόουζ Ντεπ και Τίντα Σουίντον.

Εμπνευσμένη από τη γερμανική κουλτούρα της δεκαετίας του 1960, η συλλογή pre-fall 2018 του οίκου Chanel περιελάμβανε μία σειρά μίνι φούστες σε συνδυασμό με μαύρα αδιαφανή καλσόν. Κάθε μία από τις εμφανίσεις με επιρροές από την τάση mod συμπληρωνόταν με καπέλο newsboy, κάποια από τα οποία ήταν διακοσμημένα με μαύρο πέπλο δαντέλας. Κοστούμια, φορέματα και φούστες περιλαμβάνονταν επίσης στη συλλογή, καθώς και μια σειρά από ζεστά πλεκτά κομμάτια.

Στο τέλος του σόου, στην υπόκλιση ο Καρλ Λάγκερφελντ εμφανίστηκε με τον 9χρονο Χάντσον Κρόνινγκ, γιο του μοντέλου Μπραντ Κρόνινγκ. Ο Χάντσον Κρόνινγκ φορούσε το πιο σικ μαύρο σταυρωτό κοστούμι και ένα από τα καπέλα newsboy, που είχαν φορεθεί νωρίτερα στην επίδειξη.

«Κατάγομαι από τον βορρά, κοντά στα σύνορα με τη Δανία, οπότε ήμουν τυχερός – απέδρασα απ’ όλα. Ο πατέρας μου αγόρασε το κτήμα επειδή γνώριζε ότι θα έρθει ο πόλεμος» υπογράμμισε ο Γερμανός σχεδιαστής μόδας σε συνέντευξή του στην αγγλική Vogue.

Μετακόμισε στη Γαλλία το 1952, κάνοντας αρχή από τον Pierre Balmain και διέγραψε λαμπρή καριέρα στην υψηλή ραπτική.

Όπως και πολλές άλλες φορές στο παρελθόν, κάποιοι έκαναν υποθέσεις ότι ήταν το τελευταίο σόου του Καρλ Λάγκερφελντ για τον γαλλικό οίκο μόδας Chanel.

Στο επίκεντρο του Καρλ Λάγκερφελντ είναι η θάλασσα και ο μακρινός ορίζοντας, καθώς τα μεγάλα πλοία προσεγγίζουν το λιμάνι του Αμβούργου, ένα από τα μεγαλύτερα της Ευρώπης, αναφέρεται στη συνέντευξη που παραχώρησε στην αγγλική Vogue πριν την επίδειξη.

«Δεν είμαι άτομο που έχει νοσταλγία – ιδέες μόνο – και η έμπνευση είναι η μεταφορά εμπορευματοκιβωτίων και η γεωμετρική εμφάνιση των εμπορευματοκιβωτίων» ανέφερε.

Όσον αφορά την απόφαση του να επιλέξει το Αμβούργο για το σόου, εξήγησε ότι δεν έχει να κάνει με το παρελθόν του ούτε με οποιαδήποτε πρόταση ο οίκος Coco Chanel να συνδεθεί με την πόλη.

Η ιδέα γεννήθηκε από την κυματοειδής οροφή της νέας αίθουσας συναυλιών στο Μέγαρο της Φιλαρμονικής του Έλβα – σημείο αντιπαράθεσης στην πόλη λόγω του υψηλού κόστους του.

«Νομίζω ότι είναι το πιο ενδιαφέρον κτίριο στην Ευρώπη από άποψη design. Οι Herzog και de Meuron είναι διάνοιες» εκτιμά ο Καρλ Λάγκερφελντ για τους Σουηδούς αρχιτέκτονες.

Share.

About Author

Comments are closed.